وب سایت شخصی مهندس حمید بهره مند فروشگاهی برای ارایه محصولات سابلیمینال صوتی فوق پیشرفته بدون کلام (Subliminal Message) برای کاهش وزن، جذب نیمه گمشده، سلامتی، غلبه بر ترس، افزایش اعتماد به نفس، تقویت حافظه، افزایش درآمد و جذب ثروت، کنترل خشم و ... میباشد. "همراه با دانلود هدیه رایگان سایت"

نظرسنجی سایت

تاثیر این فایلها رو تا چه اندازه میدانید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 288584

پیوند ها

لاغری-چربی سوزی


لاغری-چربی سوزی

ما در دنیایی زندگی میکنیم که با قانون ساخته و اداره میشود.باور های ما که همان افکار قدیمی و ریشه دار میباشند، حقیقت زندگی ما را تعیین میکنند. حتما بسیار دیدید افرادی که مدام در حال غذا خوردن از هر نوعی هستند که کمی چاق شوند و صورت استخوانی آنها کمی تپل تر شده ولی انگار از جای دیگری لاغر و استخوانی بودن برایشان تعیین شده و همینطور به عکس افرادی که با رژیم و دارو و ورزش سخت وزن کم میکنند اما درست مثل فنر فشرده شده به محض رها شدن از رژیم یا یک سرما خوردگی کوچک یا هر تغییری در زندگیشان سریعا به حالت قبل بازگشته و چاق میشوند!

با توجه به همین واقعیت ما در این فایل صوتی با خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته (subliminal message) باور های عمیق ذهنی شما را تغییر میدهیم تا بطور خودکار بدن شما دستور: ذخیره کردن کافیست ! را صادر کرده و همزمان با عبارات تاکیدی بسیار قدرتمند ذهن ناخود آگاه شما را برنامه ریزی میکنیم تا در 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته در حالت چربی سوزی و تامین انرژی بدن از ذخایر چربی قرار بگیرد.

در آزمایشات انجام گرفته این امر کاملا به شکل شگفتی آوری به اثبات رسید و افراد پس از مدت حدود یک هفته از دیدن نتایج شگفت زده شدند. احساس سرحالی بسیار زیاد، افزایش انرژی و کاهش زمان خواب از عوارض گوش دادن به این فایل خود هیپنوتیزم میباشد.

روش استفاده: حتما با هدفون های استریو با کیفیت گوش داده شود و در زمان های استراحت خصوصا قبل از خواب شبانه و صبح ها بعد از بیدار شدن در حالت کاملا راحت نشسته یا خوابیده با چشمان بسته.پیشنهاد میکینیم روزانه دوبار به مدت حداقل دو هفته تا 3 ماه به این فایل گوش دهید.دفترچه یاد داشتی برداشته و هر روز تغیرات مثبت در میزان انرژی، احساس شادی و آرامش، پر جنب و جوش شدن، کاهش نیاز به خواب را بنویسید.از هفته دوم تغیرات کاهش سایز در اندامتان را نیز اضافه کنید( در آزمایشها تغیرات کاهش سایز از روز های دوم و سوم مشهود بود).از نشانه های اثر بخشی هر فایل خود هیپنوتیزم، احساس سرخوشی و آرامش فوق العاده بعد از گوش کردن به آن میباشد.

در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید میتوانید با مراجعه به سایتهای بسیار معروف مثل amazon یا جستجو در گوگل با عبارات  subliminal message+loosweight یا subliminal message+fatburner میتوانید به میزان معروفیت و کارایی این نوع فایل ها پی برده و شاید جواب قطعی سوالی که اکثر مردم در خصوص اندام زیبای بازیگران و مدلها و افراد مشهور دنیا دارند را متوجه بشوید.

برنامه ریزی ذهنی کلید موفقیت انسان است و خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته (subliminal message) قدرتمند ترین راه ورود به ذهن ناخود آگاه و برنامه ریزی آن میباشد.

در ساخت این فایل ها از عبارات تاکیدی بسیار قدرتمند و طراحی شده بر اساس اصول روانشناسی استفاده شده است و بر خلاف سایر سایت های ایرانی که فایل های خارجی را خریداری کرده و ارایه میکنند ما در این سایت شخصا اقدام به طراحی و ساخت با  زبان فارسی در گویش عبارات شده است. در این نوع فایل ها تلقینات هیپنوتیزم به روشهای پیچیده ای تبدیل به آواهای خاصی میگردد که در بار اول شنیدن شمارا متعجب و شگفت زده خواهد کرد.

موفق و شاد و ثروتمند باشید

مهندس حمید بهره مند


مبلغ قابل پرداخت 197,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 9130

دیدگاه های کاربران (0)

پاسخنامه سوالات انقلاب انگلیس

پاسخنامه سوالات انقلاب انگلیس

بسمه تعالی پاسخنامه نمونه سوالات انقلاب انگلیس 3 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   تمام جلسات باهم، سوالات ترم جدید تمام سوالات تایپ شده با امکان جستجو هنگام آزمون   درصورتی که پاسخنامه دروس دیگری رو هم نیاز دارید می‌توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام ... ...

خرید و دانلود کتاب سرخ کارل یونگ زبان اصلی 404 صفحه pdf

خرید و دانلود کتاب سرخ کارل یونگ زبان اصلی 404 صفحه pdf ... ...

Alexander McQueen: Genius of a Generation

Alexander McQueen: Genius of a Generation

This tribute to Alexander McQueen (1969-2010) celebrates the genius of an iconic, imaginative, and inspirational fashion designer with more than 125 catwalk photographs of his work in addition to commentary from an experienced fashion journalist and tributes by prominent ... ...

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

بسمه تعالی پاسخنامه نمونه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول 6 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   تمام جلسات باهم، سوالات ترم جدید تمام سوالات تایپ شده با امکان جستجو هنگام آزمون   درصورتی که پاسخنامه دروس دیگری رو هم نیاز دارید می‌توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام ... ...

دانلود پاورپوینت روانشناسی خانواده

دانلود پاورپوینت روانشناسی  خانواده

دانلود پاورپوینت روانشناسی خانواده فایل pptx تعداد اسلاید 37 زبان : فارسی جهت دانلود می توانید از طریق بخش زیر اقدام کنید ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما