وب سایت شخصی مهندس حمید بهره مند فروشگاهی برای ارایه محصولات سابلیمینال صوتی فوق پیشرفته بدون کلام (Subliminal Message) برای کاهش وزن، جذب نیمه گمشده، سلامتی، غلبه بر ترس، افزایش اعتماد به نفس، تقویت حافظه، افزایش درآمد و جذب ثروت، کنترل خشم و ... میباشد. "همراه با دانلود هدیه رایگان سایت"

نظرسنجی سایت

تاثیر این فایلها رو تا چه اندازه میدانید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 288585

پیوند ها

دانلود هدیه رایگان- خود هیپنوتیزم "قهوه فرانسوی"


دانلود هدیه رایگان- خود هیپنوتیزم "قهوه فرانسوی"

  " قهوه فرانسوی "...

اگر از افرادی به آرزوهایشان رسیده اند و در زندگی به موفقیت های بسیار بزرگی دست یافته اند بپرسید، به شما خواهند گفت اینکه چگونه صبح خود را آغاز میکنید؛ نقش اساسی دارد در میزان موفقیت بقیه روز شما.

هر چقدر روزهای موفقیت آمیز بیشتری داشته باشید، هفته های پر بارتری خواهید داشت. هر چقدر هفته های لبریز از موفقیت داشته باشید، ماه های سر شار از موفقیت بیشتری خواهید داشت. هر چقدر ماه های موفقیت آمیز بیشتر...و ما بقی زندگی همانند بازی دومینو ادامه پیدا میکند؛ از آن زمانی که تصمیم میگیریم روز موفقیت آمیزی را خلق کنیم پیوسته هفته،ماه و مابقی زندگی را پر قدرت و لبریز از زیبایی خلق خواسته هایمان رقم میزنیم.

هنگامی که ما آگاهانه انتخاب میکنیم صبح را بدرستی آغاز کنیم، اقدام به تنظیم جریانی پیوسته از رفتار ها و انتخاب های روزانه خودمان میکنیم که پیشرفت ما را در راستای اهدافمان در پی خواهد داشت.

حال ببینیم خود هیپنوتیزم مدیتیشن صبحگاهی یا -اسمی خودم به خاطر احساس زیبای اون روش گذاشتم- "قهوه فرانسوی " چگونه میتواند در شروع یک صبح خوب تعیین کننده باشد؟

خوب قبل از آن کمی صبر کنید و ببینید اغلب چه چیز هایی در هر صبح شما اتفاق می افتد.برای بسیاری از افراد از این سو به آن سو جهیدن و تلاش برای آماده شدن، دیر رسیدن، آماده کردن بچه ها، خوردن صبحانه و نگران اینکه چه کارهایی امروز حتما باید انجام شود و مجموعه ای از رفتارهای تکراری که باعث میشوند احساسی همچون زامبی ها ! داشته باشیم و تقریبا تا زمان نهار ادامه دارد.

این اتفاقات برای هر شخصی متفاوت است اما شما میتوانید در آغاز هر صبح مکثی کرده و بیندیشید تا خوب بدانید که واقعا دوست دارید چگونه وقایع هر روز شما رقم بخورد زیرا در غیر اینصورت همچون قطعه ای چوب شناور بر آب حوادث زندگی شما را به هر سوی خواهد برد و این زندگی حاصلی جز نا کامی نخواهد داشت و در انتها تنها حسرت و افسوس روز های رفته باقی میماند.شما به جای آنکه کنترل کامل وقایع زندگی را در دست داشته باشید تنها در مواجهه با موقعیت های مختلف زندگی از خود واکنش نشان می دهید.

خود هیپنوتیزم فوق پیشرفته قهوه فرانسوی میتواند این چرخه تکراری را متوقف کرده و کنترل وقایع زندگی را در دستان شما قرار دهد اگر شما بخواهید.

و در واقع به هیچ وجه زمان زیادی لازم نیست تا به چشم اندازی از زندگیمان برسیم که در آن هر روز مطابق با میل و خواسته ما رقم بخورد. تنها پنج دقیقه گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم قهوه فرانسوی در هر صبح تاثیر شگفتی بر احساس و زندگی ما خواهد داشت. در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید آنرا تکرار کرده و زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید.

قهوه فرانسوی به مدت پنج دقیقه در چهار پالس متغیر ذهن شما را از حالت آلفا به بتا ( هشیاری کامل-فرکانس 14Hz ) می آورد و قدرت بیدار باش فوق العاده ای را به شما القا میکند.

و اما باز هم برایتان چیزهای شگفتی در تهیه این فایل خود هیپنوتیزم قرار داده ایم. در طول این پنج دقیقه عبارت های تاکیدی بسیار پر قدرتی را به صورت سابلیمینال (Subliminal Message)در تلفیقی با موسیقی قرار داده ایم که در طول مدت این فایل بدون اینکه آنها را بشنوید در عمق نا خوداگاه شما جای خواهد گرفت و تاثیرات شگفتی را برای شما رقم خواهد زد. تصور کنید روزی را که با باور عمیق این عبارات آغاز شود:

من توانایی انجام هر کاری را دارم

من لایق بهترین ها هستم

من به تمامی اهدافم میرسم

من مورد حمایت خداوند هستم

من هر روز از هر جهت بهتر و بهتر میشوم

و...

روش استفاده: حتما با هدفون استریو به این فایل گوش دهید و با چشمان بسته در یک موقعیت راحت نفس عمیقی کشیده و تا تمام شدن فایل تنها به تصور اینکه واقعا دوست دارید امروزتان چطور باشد، مشغول باشید. به هیچ وجه به کارهایی که باید انجام دهید، نحوه انجامشان و جزییات آنها فکر نکنید، بلکه تنها انتهای آن کار یا انتهای آن روز را تصور کرده و احساسی که دوست دارید در آن لحظه داشته باشید را تجسم کنید.

مبلغ این فایل تنها به دلیل رعایت قوانین سایت تعیین شده و کمترین مبلغ قرار داده شده تنها 200 تومان به این دلیل که این فایل به عنوان هدیه رایگان به شما دوستان خوبم تقدیم میگردد

سلامت شاد و ثروتمند باشید

مهندس حمید بهره مند


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 8456

دیدگاه های کاربران (0)

پاسخنامه سوالات انقلاب انگلیس

پاسخنامه سوالات انقلاب انگلیس

بسمه تعالی پاسخنامه نمونه سوالات انقلاب انگلیس 3 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   تمام جلسات باهم، سوالات ترم جدید تمام سوالات تایپ شده با امکان جستجو هنگام آزمون   درصورتی که پاسخنامه دروس دیگری رو هم نیاز دارید می‌توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام ... ...

خرید و دانلود کتاب سرخ کارل یونگ زبان اصلی 404 صفحه pdf

خرید و دانلود کتاب سرخ کارل یونگ زبان اصلی 404 صفحه pdf ... ...

Alexander McQueen: Genius of a Generation

Alexander McQueen: Genius of a Generation

This tribute to Alexander McQueen (1969-2010) celebrates the genius of an iconic, imaginative, and inspirational fashion designer with more than 125 catwalk photographs of his work in addition to commentary from an experienced fashion journalist and tributes by prominent ... ...

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

پاسخنامه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول

بسمه تعالی پاسخنامه نمونه سوالات فرازهایی از صحیفه سجادیه بخش اول 6 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   تمام جلسات باهم، سوالات ترم جدید تمام سوالات تایپ شده با امکان جستجو هنگام آزمون   درصورتی که پاسخنامه دروس دیگری رو هم نیاز دارید می‌توانید به آیدی زیر در تلگرام پیام ... ...

دانلود پاورپوینت روانشناسی خانواده

دانلود پاورپوینت روانشناسی  خانواده

دانلود پاورپوینت روانشناسی خانواده فایل pptx تعداد اسلاید 37 زبان : فارسی جهت دانلود می توانید از طریق بخش زیر اقدام کنید ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما