وب سایت شخصی مهندس حمید بهره مند فروشگاهی برای ارایه محصولات سابلیمینال صوتی فوق پیشرفته بدون کلام (Subliminal Message) برای کاهش وزن، جذب نیمه گمشده، سلامتی، غلبه بر ترس، افزایش اعتماد به نفس، تقویت حافظه، افزایش درآمد و جذب ثروت، کنترل خشم و ... میباشد. "همراه با دانلود هدیه رایگان سایت"

نظرسنجی سایت

تاثیر این فایلها رو تا چه اندازه میدانید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 289150

پیوند ها

(پیام سابلیمینال )Subliminal message


مثالی فوق العاده و واقعی از تاثیر گذاری پیام های نیمه خود آگاه (Subliminal Message) :

 pop corn

این پیام ها می‌توانند به صورت دیداری و شنیداری باشند که همانگونه که در خود هیپنوتیزم  از آن استفاده میشود در تبلیغات نیز به شدت از این مسئله بهره‌برداری می‌شود به عنوان مثال:

       «جیمز ویکاری»، یک فروشنده پژوهشگر در سال 1957 ادعا کرد که در طول یک دورهٔ شش هفته‌ای به قریب به 46 هزار مشتری  در سینمایی واقع در فورت لی نیوجرسی در میان  فیلم «پیکنیک»، دو پیام  تبلیغاتی  نشان داده شده  بود: «گرسنه‌اید؟ پاپ‌کُرن بخورید» و «کوکاکولا بنوشید» که به گفتهٔ او در هر 5 ثانیه یکبار به مدت سه‌هزارم ثانیه این پیام‌ها نمایش داده شده بودند. زمان آن پیام‌ها چنان کوتاه بودند که آنها هرگز آگاهانه ازسوی کسی دریافت نمی‌شدند، اما ویکاری ادعا کرد که در طول این دوره 6 هفته‌ای باهمهٔ‌ آنکه مشتریان از پیام‌ها ناآگاه بودند، ولی فروش پاپ‌کُرن، 57٫8% و فروش کوکاکولا، 18٫1% افزایش یافتند.

james vicary

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 4856

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما